You claim that you're so hot

Hehe vi hade löpning i morse på hälsan. Jag, Tove, Hanna och Emelie var coola och fuskade big time! haha tyvärr blev jag och Tove påkomna andra gången vi genade lite, men jag tror inte det gjorde så mycket :)

sen hade vi Matte i typ fem min, fick bara veta att ingen vart underkänd på nationella, kändes skönt att höra :) efter det slutade jag, men hade glömt busskortet hemma, så jag fick gå till mamma och sno lite pengar av henne, haha passade på att påpeka två par skor jag vill ha, verkade inte helt omöljigt ;)

Har suttit och mysigt med Gossip girl ända sen jag slutade, eller jag har bara sett ett avsnitt, ska snart se ett till :) bra uppladdning inför matchen! som jag är så SJUKT nervös över :O

image15


grrrrrrrrrrrrrrrrrrr på Nate och Chuck ;)


Kommentarer
Postat av: vickani

Kan säga att det blir sjukt spännande ;) vilket avsintt är du på?:P

2008-05-14 @ 17:09:21
Postat av: hannnad

chuck är så jääävla snygg :P

2008-05-15 @ 17:16:21
URL: http://hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0