Who Knew

ja, trevlig kväll igår :)

har inte sovit sådär jätte mycket så jag kommer mest troligt vara övertrött idag också, haha!

har precis varit på en behandling, trodde det skulle vara den sista men neeeeeeeeej tydligen inte, ska gå även imorgon och övermorgon, jävla jävla jävla fot alltså :O ja och snart ska jag och heja på mitt lag när vi möter blåsmark, en match som vi med all sannorlikhet borde vinna! vi ska dessutom spela med fyra forwards, haha kommer bli väldigt roligt att kolla på :)

Ikväll är det melodifestivalen gott folk, MISSA INTE! och heja på Sverige, inte något annat jävla land :O


åååh vad jag är less på att mitt hår fortfarande är så korttttttttt :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men malin, testa den där hårväx-inpackningen som jag la in i min blogg om :P Det funkar fan. :P Från Lee Stafford i en lila burk, finns på kicks för 95 kr ;)

2008-05-24 @ 14:11:12
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: SaraL

haha vem sa att du skulle spela med fyra? haha :D

2008-05-24 @ 18:15:17
Postat av: Malino

Sara: haha men Sten sa det på träningen, fan vad beskien jag blev när vi inte spelade så :(



Emelie: va, finns det sånt? men hur funkar det? :s

2008-05-24 @ 19:34:53
URL: http://Mawlino.blogg,se
Postat av: Emelie

Men först så schamponerar du håret. Sen sätter du i den där hårväx-inpackningen och låter den vara i 5 min. Sen sköljer du ur och sen så kan du balsamera håret som vanligt :P Skitbra är det!

2008-05-24 @ 23:12:23
URL: http://mliyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0