Whiskey Lullaby

well well well, look at this. Vickaniiiii har fixat med en ny header, THANK YOU HUN! :) <3  väldigt väldigt väldigt mycket bättre än det jag hade förut, mer personligt nu :)

Ja då kan jag också passa på att berätta att jag gått med endast en krycka hela dagen typ, känns mycket bättre i fossingen :)  dumpar nog krycksen på fredag skulle jag tro :) så jääääääävla skönt! Fast kommer nog ändå ta det rätt lugnt i helgen, vill verkligen bli helt bra nu! :)

Nu ska jag gå och ta en nap, är rätt trött idag. Hmmmmmmmmmm undrar varfööööööööör... någoooooooooooon har vänt på min dygnsrytm :O haha nä men jag är ju trots allt Malin Olofsson, så det är bara att vända tillbaka på den, sånt klarar jag ;) häjdåååååååå : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0