Pössss

Haha fan vilken härlig dag!
Började tidigt och var sjukt trött, orkade knappt hålla ögonen öppna, men sen blev jag mer övertrött och skattade resten av skoldagen. Haha vi spelade något spel på engelskan, det är ju fan sjukt hur störd klass jag har, alla bara fuskar och skriker, men kul var det! :D

När jag kom hem somnade jag ganska omgående, och vaknade sedan klockan ett, fick panik och trodde att jag hade missat skolan, hahahahahaha!!!!

Nu har jag, pappa och Mattias fulat oss som fan, haha jag har skrattat så mycket att jag är helt randig i ansiktet av tårar, ojoj :p. Nu funderar jag på att kika på min brors match, har typ aldrig sett han spela, haha och sen ska jag och hälsa på pungis på fritidgården, oshit vad cooooooooool jag är ;) Känns som att jag kommer ha jävligt kul i kväll med tanke på mitt humör :D hejdå! : *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0