But the kisses way you give don't you know it's wicked?

Ah chill fredagkväll, har nu sett typ tre gossip girl avsnitt och jag dööööööööööör för att det inte har kommit ut fler, omgeeeeeeee vad bra det är!

haha vet ni hur kul det är att följa min fots förvandling, den har ny färg och form typ varje timme. Just nu har svullnaden spridit sig halvvägs upp på vaden och ända fram till tårna, så jag ser bokstavligen ut som Luleås fetaste, och man bara ser min fot, haha!

Tänkte även nämna att imorgon får jag en ny hårfärg!!!!! :O okej så nyyy kanske den inte är, ska bara göra lite slingor, haha men ändå :) kommer bli liiite blondare, men lugn, fortfarande lika smart ;)

Hehe nu ska jag kämpa mig ner för trappan och bänka mig framför tvn med resten av famlijen för att se hockeyn, vem vinner? Jag tror att Svergie kommer vinna, och att Karl Fabricius kommer avgöra (han ser extra het ut idag, grrr). Bara därför ängar jag detta inlägg med en bild på honom, se och njut mina vänner!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0