Bilar

haha idag gjorde jag Rebecca och Simon H en film som vi skulle ha gjort till svenskan. Vi valde att imitera filmen "bilar" :D den blev coool, fast tyvärr måste vi filma om halva filmen, haha för det funkade inte med mobilkameran till programmet vi skulle använda :O
 haha det var ett helt jävla dagis där som plockade blommor år mig, och slog mig på stjärten haha, så söta :)



what a lovely day :), sedan gick jag och Rebecca på stan, inhandlade en klänning och ett par leggings. Båda dom har jag vela ha länge men inte hittat så jag är sjuuuuuuuuuukt nöjd :) sen hittade jag mina älsklings pumps också, fast på skorett och där kostade dom 600 :o känns lite surt att betala det när jag vet att dom finns för 300 ;s jaja vi får se hur det blir.
Har förövrigt också varit på min sista behandling idag :D:D:D:D och nu betalade vi, fan vad dåligt samvete jag för för mina föräldrar, ledsen att jag är så dyr mamma och pappa :( jaja men det viktigaste är att jag nu kan spela fotboll snart, vi har träningsläger i helgen och där ska jag medverka :)

Ikväll blir det plugg och filmredigering med Ribbaan, bye gorgeous ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0