Torsdag

Haha, sjuuukt kul dag på jobbet idag alltså. Hände mycket roligt, bara för att nämna lite så råkade jag och Robin göra inbrott i VD villan (värsta miljonvillan i svartöstan :o) haha och Grabbarna krockade med minibussen och vi spelade ett spel som hette blizzer, tydligen var två tjejer värsta proffsen, MEN synd att jag och Crisitan vann stort alla omgångar ;)

Sen var det träning, var bara med på snabbheten och inte ens det kändes bra :O aaaja. Är ändå på rätt gott humör :)

Ikväll ska jag chilla som faaaan, och se min stora kärlek :D:D Har aldrig sett den och Rebecca tjatar jämt om hur bra den är, haha :) så det ska bli mysigt, skulle vara mysigare med lite sällskap dock? hihii. RING NU MÄNNISKA! Ja och nu har jag fått veta att jag måste gå på ännu en pencillinkur, fick fel mediciner förra gången, tydligen är det halsflussbakterier jag har, haha? jaja men bara det löser sig så :)

Imorgon då, fest? sjuuuuukt sugen alltså, men ingen verkar speciellt på? Får se hur jag gör, men om någon har förslag så hör gärna av eeeeeeeer :) puss sweeties :)

Kommentarer
Postat av: SaraL

JAG ÄR SVIN SUGEN PÅ FEST !

2008-06-12 @ 21:15:12
Postat av: hannnad

hade du nämnt de tidigare så hade jag varit på att festa ;) hinner ej fixa till imorn!

2008-06-12 @ 21:18:16
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0