Tisdag

Less på att röja sly? haha fyyyyyyfan vad jag inte orkar släpa träd nå mer, jag vill sola! Men annars så var jobbet inte så farligt, lyckades få sova och sola och skratta väldigt mycket, haha :)

Nu har jag ganska precis varit på prommis med laget, mysigt med en liten chatt med fru Larsson :) Och nu sitter jag här och planerar lite inför midsommar, very nice! Ska ta en tidig kväll ikväll så jag slipper vara så seg på jobbet, har dessutom match imorgon, COMEBACK för mig!! Hoppas bara att jag kommer få spela nå, inte speciellt säkert med tanke på hur länge jag varit borta, aja vi ser ju :) ha en mysig kväll allihopa, puss!



har förresten mest troligt tänkt ha på mig denna söta klänning på midsommar, fast jag är inte riktigt säker, står typ mellan tre klänningar, kan lägga in bilder på dom andra sen så får ni hjälpa mig att välja :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

guud, så söt klänning ;) Du passar väldigt bra i den ;)

2008-06-17 @ 21:33:32
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: hannnad

Joo ta den :D Den var så somrig och du var så fin!

2008-06-17 @ 22:04:48
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0