Söndag Måndag

På söndageftermiddag for jag iväg till Jossel och såg fotboll med henne (Notviken div.2) sen gick vi och mötte upp Jullan och Sandra på Kvantum/Konsum(?) där vi handlade massa gooo mat, som vi sedan for hem till Josse och tillagade, det vart mycket gott!! Mysiga flickor och roliga samtalsämnen, hehe :) Sen CYKLADE jag till Karlsvik och tränade, väldigt hurtigt av mig ;)


Måndag då, sjuuuuukt tungt att ta sig upp på morgonen, var sedan väldigt seg hela resten av dagen, hade typ påsar under ögonen hela tiden :s Tuppade typ också av en sväng när jag ställde mig upp för fort, ska bli en välbehövlig vila ikväll med andra ord :) Fast jag hade nyss träning, i regn på skitdålig plan, åh less jag är! OCH det jag fruktade har nu hänt, jag får kilande/svidande utslag av tejpen som jag måste tejpa min fot med, haha AJ! kommer sluta med att jag inte kommer kunna använda sockar på typ en vecka, men måste tejpa nu, annars kan jag inte spela, så det är bara att "take the pain" :) godnatt vänner, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0