Sommarjoobbbb

Ja nu är första dagen på sommarjobbet avklarad, blev inte SÅ hemskt som jag trodde, Bebba och Cristian finns ju där iallafall :) haha nä men det kommer nog bli rätt chill, väldigt värt pengarna!

Ja igår var jag ju med Filla, trevligt trevligt :) Vi bakade kladdkaka, haha men den blev lite misslyckad, råkade stääa hälften av sockret och äggen blev typ stekta :s ja nu vet vi ju iallafall säkert att jag INTE kan baka felfritt haha seriöst..

Och idag har jag jobbat, tränat (som gick hyffsat) och sen dragit en sväng till stan för att hämta ut biobiljetterna som jag och Hännna ska ha för att se Svergie-Spanien på bio, fett nice med Torres på storbildsskärmmmmmm ;) hehe sen mötte jag upp Filla en sväng, vi myste ett tag på jv med en fet mjukglass, sennnnn tog jag mig till Gustav och såg andra halvek av Italien-Holland med massa grabbar :) LESS PÅ HOLLAND, orka att dom vann..

jaja nu ska jag sova så jag orkar gå upp 0600 som jag måste göra nu every day :( godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0