Lördag

Ja boden igår vart en trevlig kväll, vi som for var jag, Emil, Lucas, Gustav och Simon. Och alla drack utan jag och Lucas, haha kände mig ansvarsfull :) Vi hann dock bara se typ tre låtar av Ola, lite trist... men jaja. Har tyvärr inga bilder från kvällen då min mobil är sönder och min kamera typ borta? Nä jag har väl bara lagt den på något konstigt ställe.

Idag hade vi somsagt match mot Baik, vi vann den med tre-noll! vilket betyder att vi nu leder serien under uppehållet, SJUKT KUL ALLTSÅ! hehe vi är mycket mycket bra, kanske blir div. 2 spel nästa år? det vore verkligen kul! jaja ha en bra kväll allihopa, det ska jag iallafall, ska mysa med film osv med min kusin :) hehe pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0