Hemma

hej bloggen och alla bra bloggläsare :)
Nu är jag hemkommen från stugan, har varit där för att vila upp mig en natt :) haha men helt ihjäl tråkad blev jag inte, Jocke och Fagge kom och hälsade på och vi bastade och badade och hade allmänt trevligt :). Jag är bara jävligt less på att vattnet är så jävla kallt, och kommer typ vara det hela sommaren :O Vi såg även fotboll, och VAD HÄNDER!? Ryssland vann mot Holland, alltså nu är det ju inte ens värt att se fler matcher, eller jo bara på Spanien, säger bara åt helvete med allt om inte dom vinner :O

har träning ikväll, hoppas att den kommer gå bra och att allt funkar, ska ju iväg till Umeå nästa helg på träningsläger med UIK, jag är sjuuuuuukt nervös, haha nä men bara foten håller så ska nog allt gå bra :)

Ska nu sova en blund, ha det bra alla :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0