Hej bloggen

Jag och Emil har ganska precis vaknat, ja nu när mina föräldrar har lämnat mig alldeles ensam hemma måste jag ha sovsällskap, annars vågar jag inte sova :) haha men jag klagar inte ;). Måste snart börja fixa mig och fixa huset framförallt, eller lite smågrejer iallafall. Emelie har ju blivit sjuk, stackare, men vi tänker på dig hjärtat :) Istället ska Jossed och Jossel komma, mycket trevligt det med :) då blir vi alltså: Jag, Hanna, Jullan, Rebecka, Sandra, Josse och Josse:) Vi ska förfesta med grillning osv hemma hos mig, sen drar vi väl vidare, inte helt klart vars ännu? ja men det löser sig säkert :) ha en trevlig kväll allihopa! pöss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack tack <3 Hoppas ni har det supertrevligt ;)

2008-06-20 @ 18:58:49
URL: http://mliyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0