Små pojkar som leker med elden bränner sig

Igår var en väldigt hektig dag, hann därför inte uppdatera :O
Ja men iallafall så jobbade heeela dagen, från 1000-2100, hade dock typ tre timmars lunch för att det var min tur att bjuda, jag lagade tacos och kladdkaka, och till min hjälp hade jag Vickan, mycket mysigt! :) Fick också sluta en kvart tidigare för att jag skulle vara i stan klockan nio, snälla Jocke kom och skjutsade mig :) Sen såg jag och Jossel MAMMA MIA! Fan vad bra film, jag lipade sjöng och skrattade, haha seriöst vi sjöng med till typ alla låtar, SJUUUKT KUL! Alltid kul med lillgullät :)
Och idag hade jag jobbbat, och för första gången har vi fått slita för pengarna! Vi fick röja sly bakom hela planen, fan vad äckligt det var med alla jävla myror och skit. Och jag sågade mig själv i benet TVÅ gånger, inget allvarligt dock men ont gjorde det :o aja sen nu har jag kommit hem och ska snart ut på ett intervallpass.. fuck vad jobbigt. Och ikväll får jag mest troligt besök :) HEHE PUSSHEJ!




alltså det finns många videos jag verkligen vill lägga ut här, haha bara för att dom är så fula, men då har jag skämt ut mig och flera andra för livet hahahaha, så det blir nog inte så, men någon liten kul grej kommer väl snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0