jag lever!

Haha ja som ni märker överlevde jag natten, det är konstigt att det är så mycket mindre läskigt att sova på dagen än på natten :s, jaja det blev inget stan för mig idag, haha jag var för seg. Har nyss lagat mig själv mat och ska snart bege mig till mitt jävla jobb i det trista vädret :o och efter jobbet blir det fys i ormbergsbacken, och med min killer-träningsverk kommer det inte alls bli kul. Jamen ha en bra regnig dag allihopa, hoppas att ni lyssnar på forever för det gör jag!



Och jag vill bara tillägga att såfort mina föräldrar kommer hem ska jag köpa/beställa en ny mobil, då kommer det bli fler bilder i denna blogg, ber om ursäkt för att den är så tråkig nu :o kan lägga in lite gamla söta bilder :)

  
 

Nu gick det typ inte att ladda upp fler bilder, haha men dom här har ju sin charm :)
bild1: Ribeka och jag är snygga och kåta
bild2: Haha ja jag vet inte vad som händer riktigt, men vi leker på toan på Halloween :p
bild3: Jag och Vickan i umeå, haha väldigt gammal bild, men vickan är ju lika söt som alltid ;) hahaha
bild4: Muckfoto i nian, haha så fult när glaet sticker upp där bakom, och Jimmie helt utstött med en glass :p ojoj

Nä men nu ska jag skynda mig till jobbet :o pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0