Sjuk

Färgade somsagt mitt hår igår, blev inte så stor skillnad, endast pyttelite mörkare och fräshare :)

Sitter nu hemma och är nog den argaste personen i världen. Vaknade upp imorse med 39graders feber........ Imorgon är det nyårs afton, kunde det komma mer lägligt? Just nu käkar jag alla möljiga medicier, allt från naturläkemedel till Thailändska tabeletter och alvedon. Hoppas såklart på att vara frisk imorgon, men jag har inte varit så här sjuk på flera år, ser mörkt ut :(

Och om jag nu skulle orka mig till förfesten med alla brudar imorgon är jag utan tvekan den blekaste, haha alla skulle och solduscha idag (inklusive jag) men jag blir sängliggandes hela dagen, om någon har några tips på snabbt tillfrisknande, dela hemskt gärna med er!!!!!


 :) detta muntrar dock upp mig i allt mörker! :)

Jag och Fanny på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0