Svensbyn

Idag har vi då match mot Svensbyn, efter matchen ska jag, Anna, Sara och Mathilda fixa oss, supa ner oss och dra till krogen :P haha. Kan ju inte bli annat än vansinnigt roligt! Jag kommer dock vara relativt nykter eftersom att det blir sup även på lördag, då med alla söta tjejer från klassen :) Eller fan, gamla klassen blir det ju! :O ååh vad tråkigt det är att skriva så, men den nya kommer säkert bli helt okej den med :) nu ska jag dra mig till ica och köpa virke :) pusshej!

Anna jag och Sara i mur :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir kul som faaan ;D haha äre du jag och sara i muren?;) Tagga för ikväll nu snygging

2008-08-20 @ 15:07:51
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0