Nytt inlägg

Mitt tredje inlägg för dagen faktiskt, jag börjar bli riktigt seriös, hoppas att ni gillar det! :) Hehe
Nu sitter jag här med Josse, vi har tjockat fullkorns chips med lite fett, haha så vi känner oss smala och fina.. nat. haha nä men idag har jag inte alls varit nyttig, på en torsdag!? vad händer.
Jaja vi ska typ ta en prommis nu och sen ska jag hem och sussa.. ensam.. så ni vet.. ;) Och imorgon blir det stan jag och Josse ska köpa nya jeans, inte för att jag kommer hitta några men man kan ju alltid försöka :p OCH sen ska jag köra ett fett styrke pass med Sära, fan vad skööööööönt, jag ska bli biff, och sedan kanske det blir utgång? ja vi får se:) är taggad iallafall! Men herå! Puss
Ariel min älskling :)
josses mysiga vovve som jag ska kidnappa någon dag ;)


Kommentarer
Postat av: -_-

arigold

2008-08-09 @ 01:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0