Mys

Matchen Gammelstan-Infjärden blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, Infjärden ledde med 9-0 när vi for :s det betyder att BAIK måste ta poäng mot dom, eller att vi måste göra as mycket mål och sen vinna mot dom för att kunna vinna serien, annars slutar vi som tvåa, och det vore väldigt surt :/

Sitter nu här och har precis ätit underbart god grillad mat! Grillat är fan näst bästa maten, efter pasta då såklart! Haha :)
 Ikväll ska jag vara med Frida, kommer bli väldigt mysigt, som alltid med den tjejen :). Robban den lilla skiten ska iväg på fest, haha så gick det med vårat avtal ;) Nä, men jag kan faktiskt ha överseende när det är någon som har födelsedags fest, du är förlåten Robert :) haha. Nu ropar mamma att vi ska fika kladdkaka, mmmmmmmmmm, fat jag kommer bli.. :p

Måste också berätta hur underbart skönt det var med massage, och hur mycket bättre jag känner mig i ryggen/nacken nu :) jag kan varmt rekomendera Helén Grönberg som är massageteraput på bergnäset, jätte gullig dessutom :)


härligt svullen i ansiktet efter massagen :p

HAHAHAHAHAHAHA jag hittade detta i mitt rum, Remeber Beccy? ;)
jävligt kul eftersom att hon redan har brutit mot typ alla regler, ja och ni ser ju där nedan vad det innebär? ;) haha, nä jag skojar, men visst är hon gullig :) Vill också tillägga att hon skrev detta när hon var sjuuuuukt bakis, men det kanske ni hade räknat ut? ;) haha pusshej!

Kommentarer
Postat av: emmelie

HAHA MEN SLUTA!!!! HAHAHAHA SÖT HON ÄR!!

2008-08-31 @ 20:07:06
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0