Galen på pix!

Ja som ni kanske har märkt har jag bara lyckats ladda upp en bild från helgen, jag fattar ingenting av pirres nya uppladdningssystem, någon som vill vara snäll och förklara för mig? eller säga hur/om man kan ladda upp på det gamla vanliga sättet?

aja, var nyss med Robban haha han hade fått en film som hette Kenny, rekomenderar den starkt.. not. Haha seriöst vi orkade inte ens kolla i typ fem min, jaja den hanldar typ om bajs bara så alla vet :)

och nu lägger jag in två bilder från helgen här bara för att dom är så jävla roliga, hahahahaha jag döööööööör


korgen är hel...


sekunder senare har anonym person kraschat, haha och kolla korgen, och stackars ledsna Tommie :p hahahaha!

godnatt sötisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha.. sjukt kul speciellt när man såg det live ;) hahaha tommies min är ju betyg 10/10 iaf :D

2008-08-19 @ 13:56:12
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Tommie K

Hahahahaha. det roliga är att pappa inte märkt det än haha.

2008-08-20 @ 15:12:33
URL: http://tommmiek.blogg.se/
Postat av: P

Fan va skön min korpi gör! ;)

2008-08-27 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0