En helt perfekt söndag!

Haha kul kväll igår ändå, inget vart som det var tänkt men blev ändå trevligt :)

Kvällen började hos Marri, sen till Adam, sen blev jag inbjuden till några flickor för att jag hjälpte dom med bensin osv, haha, man ska då vara med om allt :p. Sen for vi till Tommie en stund innan vi splittade gänget, och jag Josse och Beccy drog till gammelstan med olika folk :) kvällen slutade med att Josse, Beccy och Robban sov hos mig :) haha
Vaknade vid 11 på morgonen, då gick dom två väldigt bakfulla tjejerna hem och jag och Robban somnade om, gissa när vi vaknade? kvart i tre! haha sjuukt. Jaja vi gick upp och käkade och låg sedan i sängen till halv sex, då vi for till Karlsvik och hejade på utvecklingslaget :)  Och nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och hälsat på Roberts mamma :) mys mys :) och nu ska jag snart däcka för jag är så äckelbakis, godnatt! Puss

  
Jag orkar inte lägga in fler här, så kolla min pix

OCH en ung skönhet vid namn Anna Thörnäs blir 18 år idag! Såklart värt att nämnas :) Grattis gumman! Nu är du världens snyggaste 18åring :)

Kommentarer
Postat av: Anna

nååå tack gumman, söt du är=)

2008-08-18 @ 16:56:50
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0