Böcker!

Jag har haft en period nu ett tag när jag knappt haft tid att läsa nå böcker. Men dom senaste dagarna har jag tagit mig tid och märkt hur mycket jag har saknat läsningen egentligen. Det är så grymt skönt att bara mysa med en bra bok innan man ska sova, man blir mer avslappnad och får dessutom lättare att sova efteråt, så det är verkligen något jag rekomenderar! :) Och om det är någon som vill låna några bra böcker så är det bara att fråga, det blir att jag har fått rätt mycket med tanke på vad min mamma har för arbete :p

Jaja, till dagen då! Har typ precis klivit upp och väntar besök från Josefine. Jag har lovat att bjuda henne på lunch :) Jag vet inte riktigt vad jag ska laga.. Är ju ingen kock precis, plättar är typ det ända jag är bra på, haha :p Men det får väl bli det vanliga, Pasta med bacon och halloumi (stavning?) ost, mmmmmmmmmmmm :)

pusshej!

Juste! Tänkte berätta att jag bokat klipptid nu på måndag, vettefan hur jag ska klippa mig? borde ju egentligen klippa page med tanke på hur jag har uppfört mig.. haha nä jag tror inte det blir något sådant, men man vet aldrig, ni får se! :)


Måste bara skriva att jag fick denna härliga body för endast 29 kr! Försäljaren trodde att den var på rea (fast den inte var det) Så jag fick ca 100 kr rabatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0