14 dagar till vardagen

Ska inleda inlägget med att visa hur less jag är över att Veronika Vagner inte fick vara med i OS. Satt och kollade igår på lite gymnastik, nog fan äger hon många av dom där nötterna, åh less! Livet är inte alltid rättvist, fast det känns ganska rättvist för mig nu, i'm so happy :) Den ändå nojjan jag har är att skolan börjar om två veckor!? Aja, hoppas att alla på hälsafriskvårds är med på att skolka dom två första veckorna. För protest mot att Ulle inte får vara kvar!

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar, ska på stan med Vickan och hon brukar alllltid gnälla om hur jävla seg när man ska någonstans :p Men idag ska jag överraska, bara för att jag är så himla glad :) Och ikväll är det träning, min fot har inte blivit bättre och kommer förmodligen aldrig att bli det heller. Den är fortfarande svullen och jag kan inte vrida den i vissa lägen, och nu är det tre månader sen jag skadade mig. Men men, jag har inte haft så mycket tid till rehab under serien, men snart är den slut och under vintern ska jag bli hel och ren :)

Ha en tervlig måndag och ett särskilt lycka till till Robban som har första dagen på jobbet idag! :) puss

jag och Vickan på lk :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

haha klart jag är på att skolka, hatar ändå dom där lektionerna :D

2008-08-11 @ 13:50:12
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt&brun du är :)

2008-08-16 @ 01:23:11
URL: http://linnewl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0