Sportlov!

Tyvärr kommer det nog inte bli allt för mycket sport för mig detta lov då jag fortfarande har en cp-sträckning i låret. Sjukt frustrerande, men vad kan man göra? Ska nog släpa mig till inpuls ikväll. Dock såg jag att enda passet jag kan gå på var Spinning-pump lät otroligt jobbigt..

Innan det ska jag mysa lite med Jojje, vi ska dra en reva på stan och jag ska spendera pengar som bara den! Sen ska jag jobba ett tag på Akka innan det är dags för min städning där, väldigt jobbigt arbete men vad gör man inte för pengar i dessa svåra tider?

Nu när det är sportlov känns det jätte trist att man inte åker slalom eller något annat roligt. Ska dock dra ihop tjejerna för någon mysa dag på isen eller så, med varm choklad och lite bullar! :)

Förresten så var kvällen i lördags galet rolig! Blev riktigt tokigt i slutet på kvällen hos mig. Det värsta var nog när Beccy och Sandra kom och såg hemlighetsfulla ut och en sekund senare var jag överfallen av puckobeccy som hade ätit en vitlöksklyfta och försökte strula med mig.. Blääää! haha.

Bjussar på lite bilder så får ni se :)







pusshei

Kommentarer
Postat av: modemannen!

Fan vad hon är stark den där muskelsandra! Ring mig dirr!!

073-024 96 59

2010-04-11 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0