Onsdag

Är nu nästan klar med massageprovet, känns otroligt skänt att ha det ur världen! Fast jag vet ej vilka fästen eller ursprung tuggmuskeln har?! :s Får lämna den frågan. Dock så kan man inte få mvg i kursen om man inte har alla rätt på detta prov.. Väldigt konstigt tycker jag.

Sen sa Ante idag att vi kan göra Lpl-provet efter lovet om vi vill. Känns som att jag behöver lite mer tid på mig så det passar utmärkt för mig!

Sitter nu här och bokstavligt talat trycker i mig pumpafrön, så jävla gott! Ska alldeles snart på träning som jag är ovanligt taggad inför. Behöver springa bort lite onda tankar!

Fick förresten som påskpresent av mormor och morfar fem kilo räkor!!! Jag kan inte vara gladare, ska ta med mig allt i Arvidsjaur och mumsa...

På tal om mumsigt
ät dessa!

lindor stracciatella
Och ni kommer aldrig vilja äta annat godis igen, så galet goda!

pussis

Kommentarer
Postat av: jokki

haha jag brukar också sitta och trycka pumpafrön!! :D

2010-04-02 @ 09:57:00
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0