Torsdag

Smygstartade studentfirandet med id3frb för omväxlingens skull. Det var mycket trevligt och snällt av dom att bjuda in mig och mackan :) Kom inte hem så sent och det var underbart skönt att cykla hem! Men jag har varit så totalt slut hela dagen, sov från och till ända till min träning i spöregn, hade helt klart kunnat stanna kvar i sängen, men det var faktiskt lite skönt att komma ut och röra på sig. Dessutom bastade vi efter träningen, galet skönt!

Nu sitter jag och väntar på Jojje som lät gode munter i telefonen nyss. Det går tydligen fint med sälj-jobbet, då kanske jag kan tigga mig en massage ikväll ;) hehe

Imorgon drar klassfesterna igång, dock så är jag chaufför då vi har match på lördag, längtar och taggar sjukt mycket!

pööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0