Tisdag

Har jobbat ända från 13.00-20.00. Dessutom lyckades jag glömma min matlåda i rosvik och trodde att jojje sku komma med den så jag hann inte köpa en ny. Hann inte ens andas efter jobbet innan jag fick stressa till träningen och vara med på sista där, på super tom mage och ont öra ville jag nästan bara gråta, tur att jag inte hann vara med så mycket.

Nu väntar jag på Jojje som är och spelar tennis som vanligt (beccy vi måste träna mer så jag blir bättre!)

På tal om ingenting såg jag Ankan Jezze och Jojje en svin bra svensk film igår, minns inte vad den hette med Joel Kinnaman var med, herreguuuud vilken söt kille!

Imorgon har jag bara träning inplanerat på schemat, hoppas att någon söt själ har lust att gå på stan med mig på dagen så jag får hitta mig nå fint till midsommar :)

Nu ska jag sova, orkar inte vänta längre. Pusshej



Kommentarer
Postat av: Bk

Ja mallan, vi måste ta tag ordentligt i tennisen så vi blir oslagbara ;) hihi

2010-06-23 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0