Onsdag

Nu var det länge sedan jag skrev i min blogg, men vad ska man skriva?

Midsommar var riktigt härligt, mina underbara tjejer hemma hos mig med god mat och gott fika! Hela kvällen levererade! Tog även mitt första bad, brrr. Mitt andra dopp blev dagen efter, varför var det tusen gånger kallare utan alkohol i blodet? Haha

Har inte kunnat sola någonting sedan jag kom hem från Alanya typ. Först åt jag penicillin i två veckor för en öroninflamation, och nu har jag fått massa utslag så jag måste smörja med kortison, jobbigt att bli blek då sommaren kommit igång!

Ikväll väntas match mot LDFF, jag tror på en skitmatch, trokigt. Imorgon ska jag gå på bio med min kära Beccy, vi ska se efterlängtade Eclipse! Vi båda har en otroligt stor kärlek till Twilight så jag tror på massa tårar! Ska börja läsa om böckerna igen, för fjärde gången?

Fredag och lördag är det jobb som väntar. Missar en viktig match på lördag på grund av det. Men what to do?

Nu ska jag och Jojje åka och kolla på en bil till honom, näst på tur står en lägenhet, underbart!

puss och hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0