Måndag

Imorgon har jag min första dag på jobbet, Willysjobbet alltså. Ska bli väldigt spännande. Måste dock sitta och göra en fyra-timmars-utbildning nu på datorn, lite jobbigt. MEN nu ska jag verkligen vara Willys bästa säljare så jag fårr jobba mer till hösten :) haha

Vaknade inatt med ont i mitt öra, haha. For till vårdcentralen nyss och fick konstaterat att jag har öroninflamation, igen! Tredje gången jag har det nu, sjukt jobbigt! Hör typ ingenting och är dessutom väldigt hängig. Så nu går jag på penicillin i 10 dagar, kul..

Fick inte heller spela min match, så jag ska dit och kolla med Ankan, hoppas, hoppas, hoppas vi vinner!!

Klassfest på midsommar! Jippie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0