Lördag

Känns som att hela världen har festat ikväll! Men inte jag :) Jag har sett fotbollen med min kära vän Petter och sedan suttit på roasters i någon timme, mycket trevligt! Tog dock en öl bara för att inte vara sämre än alla andra ikväll! haha

Nu är jag så ensam hemma som man bara kan bli. Sitter och väntar på att någon ska dyka upp, allra sist kommer nog Jojje, undrar om jag orkar vara vaken tills dess? Nja

Lider riktigt mycket över att jag inte kunde vara med och spela matchen idag! Men med min sträckta ljumske och jobb på schemat kunde jag inte ens komma och kolla :( Vi förlorade dock med 0-2 och dom gjorde båda målen efter 80 min, surt!!!


Just nu längtar jag bara tills jag får vara ledig ett tag och ta mig upp till Kukkolaforsen i mormor och morfars underbara stuga! Var några sekunder ifrån att fara dit ikväll efter att jag slutade jobbet, hade dock inte givit mig så mycket eftersom att jag börjar jobba klockan sju på måndag morgon.




Träffade även massa gamla underbara hertsö-profiler ikväll. Saknar absolut tiderna där och då jag jobbade på fritidsgården, kanske blir att överväga att följa dem till Levi i vinter? Jag och Mange åker ju dock bara skjärtlapp, men det skulle nog bli riktigt roligt!

Gonatt pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0