Onsdag

Fick ett gulligt litet sms av min kära pojkvän för ett tag sedan där det bland annat stod att vi ses om endast 36 timmar! Åh gud jag kan inte fatta att denna hemkt långa månad äntligen är slut! Är helt pirrig i magen och gråtfärdig hela tiden :) hihi

Har inte skrivit att jag var och hälsade på den lilla babyn igår, åh fyyyyyy vad söt han var! Det blev ett kärt återseende med Astrid också, hon hade nog saknat mig lika mycket som jag saknat henne :)

på kvällen följde jag med Iza på basket, det var riktigt trevligt och jag beundrar plannjapride för hur duktiga de är!

Idag hände en väldigt spännande sak, helt spontant gick vi, tjejerna i klassen och bokade en resa till Alanya i slutet på maj, kommer bli så galet roligt! Kul att ha något att se fram emot när man kommer hem från Thai :)

Idag har jag haft världens jobbigaste träning. Eller okej kanske inte riktigt, men jag är väldigt trött, så nu ska jag lägga mig med min bok och en spikmatta. Förhoppningsvis kan jag somna utan att sakna Johan allt för mycket :)


Gulle gulle gulle Astrid, hon var noga med att påminna mig om att jag var hennes bästa vän då jag var på besök, man blir alldeles blödig när hon är så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0