Måndag

Bara en vecka kvar tills skolan börjar igen. Känns skönt men ändå väldigt jobbigt, hinner dock bara gå 15 skoldagar innan det är dags för mig att bege mig till Thailand :)

Igår hade jag en väldigt fullspäckad dag, jag och Ribban pluggade på dagen. Är snaaaaart klara med vårat arbete nu! Sedan såg jag på min brors match med BK, dock hamnade vi fel först och råkade se lite av Rebels match. Men det var också trevligt! På kvällen for jag och Sandra till Kemi där han och Orre var, vi skulle ha spelkväll :) Sandras tålamod för spel visade sig vara väldigt kort, så det blev inte så mycket av det :) istället såg i Taken, världens bästa film!

Nuuuu sitter jag hos mormor och har blivit bjuden på lunch. Ska plugga största delen av dagen idag har jag tänkt, super trist!!!!! Men men..

Ha det bra! pusshej

Hittade en bild på mormor och morfars stuga i kukkolaforsen, finns inget mer avslappnande ställe! Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0