Fredag

..En vecka kvar nu bara!!!!!!



Är precis på väg till stan en sväng, ska köpa en fin blombukett åt Johans föräldrar som kommer hem imorgon! Ska även köpa lite sköna linnen som man kan ha i thai :) Därefter far jag till Rosvik. Trist det känns att sitta i bilen så länge bara för att få se huset igen, ingen Boman :(

På eftermiddagen ska jag till min tränare för massage på mina vader plus lite till. Haha. Och IKVÄLL blir det let´s dance med Ribban, fy vad jag ahr längtat tills det programet ska börja! :) Hoppas det är någon duktig snygging med i år också! Dock kommer inget eller ingen slå Danny, O.M.G


Längtar efter att alltid kunna brotta ner dig, reta dig, slå dig, äga dig på alla sätt och vis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0