hei

Nu har jag varit kass på att skriva igen, men jag glömmer bort. Det är roligare att läsa andras bloggar :)

Canarieöarna var iallafall underbart, vi hade dock otur med vädret, det var blåsigt och molnigt mest hela tiden, men jag lyckades få lite färg åtminstone :) Min lever fick dessutom ta mycket stryk, drinkar och vin varje dag, ibland börjades det redan då baren öppnade (kl 11.00) slutade i soptunnan en kväll till och med, efter att ha varit och röjt på Zig zags. Men det var kul!

I veckan står plugg och julklappsshopping på schemat för min del! Har omtenta på måndag som jag haaaaaaaatar. Kan inte lära mig hela människokroppen utantill, helt omöjligt!!!!!

jaha. imorgon har jag seminarie, kanske dags att läsa på nu?

Längtar till ett skönt juluppehåll från allt!

Trivs förresten som fisken i vattnet med mitt nya klubbnamn. Kul att ha Patrik som skriker åt en igen :)


Har förresten tänkt färga mitt hår brunt. Då kanske man helt plötsligt går och blir fjorre igen.. hehe

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Lätt hänt att glömma eller inte veta vad som ska skrivas :P

2010-12-14 @ 12:32:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0