Fredag

Sedär. Tillbaka på bloggen igen, bara för att jag har absolut ingenting annat för mig, kyl!

Har kommit hem från kliniken för inte så länge sedan. Låg där över natten med Lovisa och Tyra, det gick helt okej, segt bara. Känns jobbigt att jag måste ligga ensam nästa gång!

Det gjorde dock min kväll att Johan kom och smög in godis åt oss, mmmmmmm! Vi har ett väldigt strikt matschema medans vi är där och får nästan inte äta någonting.

Nu sitter jag bara och fördriver tiden innan jag ska sätta mig på en buss i 5timmar med laget till Ö-vik. Otroligt viktig seriematch som jag hoppas vi vinner! matchen spelas dock inte förräns imorgon, men håll tummarna för oss!

Annars då? Livet som student har jag ännu inte upplevt. Har bara varit två dagar på Nolle-P. Kände att lite ledighet i sommar var viktigare, men på måndag börjar allvaret!

Saknar mina tjejer från gymnasiet! (jag kallar er fortfarande klasstjejerna, kommer nog göra det ett bra tag till) Vi skulle haft myskväll ikväll men eftersom att jag reser då så missar jag detta fina tillfälle, men jag ska snart ha halv åta hos mig, så var lugn! :)


Pdol, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0