Torsdag

Vaknade imorse och kände mig inte riktigt hundra, mådde riktigt illa. Och med tanke på att min pojkvän låg hemma och spydde igår så somnade jag om i hopp om att slippa spy. Vaknade sedan vid 12 hur pigg som helst, bara lite dålig i magen, haha.

Nu har jag gjort lite mat, sedan ska jag fixa lokal till klassen inför studenten, OCH SEN ska jag få en helkroppsmassage, nice :)

Fotbollsträning ikväll, hoppas min mage mår bättre då. Har även fotbollsträning imorgon(!!!) På självaste valborg. Nåja kvällen kommer nog bli trevlig iallafall. Grillmys hos Matilda med alla fina tjejer :) Och enligt spränki är dresscoden: Grillkläder. Vad som nu menas med det..

Skönt att inte gå ut iallafall, är så less på luleås uteliv, bara Allstar som går att vara på, dock är ju det väldigt roligt! Men seriöst, Cleo var kul då man var 17, Kafelino då man var 16, eller okej inte riktigt men ni fattar. Snart hänger man väl på Olivers som en eller annan medelålders.

Lever ju förresten sambolivet nu med Jojje hos hans syrra, känns som att jag inte gör något annat än att städa!!! Har inte fått hemlängtan än iallafall som tur är :)

Jajam heido

Jag och Asse är med i mustachkampen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0