Onsdag

Kan någon ge mig motivation till att damsuga mitt rum och lära mig allt om Judendomen? Det finns bara två saker jag vill göra och det ena är att spela spel på mobilen, (okej hemskt nördigt jag vet, men det är bara en fas) och att busa med Johan. Mannen är i Skellefteå där han varit i princip hela veckan och det är otroligt frustrerande för lilla mig som sitter hemma och saknar honom!

Har bestämt mig för att träna imorgon iallafall, lite lugnt på hälsan och samma på fotbollen. Måste, måste, måste spela på lördag. Blev tusen gånger mer taggad efter att jag läste artikeln om trångfors i dagens tidning, fan vad spö dom ska få!

Sitter just nu och lyssnar på min forna tagglåt, fortfarande får den mig att dansa inombords. Jag tänker mycket på min klass också när jag hör den, och framförallt sommaren! Vem älskar inte Mayhem? Även om jag är smått less så blir jag på bättre humör, tack Lorentz och M.Sakarias.

Nu ska mitt rum få sig en omgång innan idol börjar, blir ingen mer religion för mig, det går nog bra ändå :)

Pösshej!

tänkte förresten bjussa på lite bilder, bara för att.

Lagfest, den ända bilden man ser något på


Lite från skolan

Simons puppy :)

Och slutligen min middag för några dagar sedan. Ser väldigt oätligt ut men jag lovar er att det är supergott! Nättingar heter der för er som vill prova ;)

Så här ser huvudet ut förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0