måndag

Börjar halv 4 idag så jag slappar i Rosvik, ska snart bege mig till Ankan och vi ska beställa lite kläder :)

Har haft en underbar helg i veckan. Började med lagfest i Karlsvik, tror aldrig att någon fest kommer kunna toppa den, seriöst, det var sjukt kul! For vidare till Allstar där jag var i ca en timme innan jag blev less :)

Lördag var jag med Jojje hela dagen, skön slappdag. Vi var på bio på kvällen och såg inglourius bastards, nu vet jag inte om det stavas så och jag orkar inte kolla upp det.. Den var iallafall väldigt bra!

Och igår såg jag och Jojje film med Ankan och Jesse, den utvalde. Dåligt gjord men bra :) Nu ids jag inge mer, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0