Söndag

Finns det något bättre sätt att spendera en söndag på än med att jobba? Nä jag tror fan inte det. Det är 100 % OB, det är mycket folk, man missar inget annat speciellt OCH men kommer hem precis lagomt till top model! Som ni märker är jag väldigt sugen på att jobba, denna helg har jag tjänat ca 2000kr, lovely! Det ända som suger är att jag säljer böcker på kulturens hus, inte riktigt mitt forum om man säger så.

imorgon ska jag släpa mig till min sjukgymnast för att en gång för alla försöka få mitt knä normalt, jag tvivlar dock på att vi kommer komma någonstans, och för att bli kvitt min skada måste jag säkert hålla mig till endast styrketräning, wiho.. jag som vill gå på pass nu när jag har gymkort på stället med bäst pass i stan.

Måste skynda mig till kultan nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0