Girls bring the fun to life

Idag har jag varit superkvinnan. På mindre än tre timmar har jag hunnit med att storstäda mitt rum, rensa min garderob, plugga och laga mat till min sjuke bror. Nu ska jag snart bege mig till skolan för ett läxförhör i massage, ber till gud att det är lätt! Senare ikväll är det futsalträning för hela slanten. Trots att jag inte anser mig själv som någon supertalang på just futsal så blev jag uttagen till matchen på lördag, vilket ska bli väldigt kul!

Och ikväll ska Jojje sova hos mig :) hihi. Igår vad vi och bowlade med Beccy och Ribban, jag var kass första set, mn andra slog jag personligt rekord (tror jag) 117!! Kvällen bestod av tv, Top model (för min del), vem kan slå Filip och Fredrik (som förövrigt kommer till mitt jobb på torsdag!!! fan att jag inte jobbar då) Och paradise hotel, som vi så vackert lyckades missa? haha.

Smärtan i min arm från vaccinet har smått börja släppa, men långt ifrån blivit bra. Får hoppas att jag inte lyckas ramla på armen och samtidigt få en tjej över mig som jag lyckades med igår, det gjorde förbannat ont! fast i detta nu är jag glad att jag tog det, förmodligen har min bror fått svinsjukan. Dock så har man inte fullgott skydd förrän efter två veckor, ajabaja!

Nu har jag fått upp bloggsuget igen hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0