Söndag

Hej på er!
Idag mår jag inte bra, vaknade med feber och utan röst, alltså ingen match för min del. Men jag och mamma for och kollade, ska inte nämna resultatet, men bättre kan vi!

Kvällen igår var hur mysig som helst, under earth hour på fritidsgården hade vi allt släckt utom tvn och massa tända ljus. Vi såg Robinson och sedan fotbollen. Jag gick ju dock tidigare till Beccys myskväll, var grymt härligt där med, massa söta rädda tjejer :) Stannade inte allt för länge eftesom att jag var hängig redan igår.

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok och försöka bli frisk, orkar inte var sjuk just nuuuu!!! På fredag blir det ju Allstar då Sandra fyller år! :) Min far ska även dit samtidigt, haha det kan ju bli lite kul :) Puss på er!



:)


Kommentarer
Postat av: Anna

vi ska också dit efter vi spelat lasergame i piteå:D

2009-03-29 @ 19:22:09
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0