Onsdag

Kors i taket, jag fick VG på min fem-prargraf-uppsats i engelskan, dessutom gick mitt book-talk väldigt bra idag också :) Jag som trodde att engelskan skulle skita sig i år. Och eftersom att matten inte har någon funktion nu när vi är borta i typ en månad så skippade jag och Ribban den lektionen:) Vi gick istället med Sebbe och åt på stan, mums! Och inte förrän NU har jag vågat kolla mitt bankkonto, har väl iallafall så att jag klarar mig, men det svider, haha.

Snart väntas det fint främmande, Frida + familj och en till ska komma och gratta mig i efterskott, så jag ska snart sätta igång med att baka en kladdkaka :)

Imorgon ska vi vara på Arcus hela dagen med klassen, vi skulle tydligen kolla så att ingen äter sand från längdhoppsgropen ;) haha, nä men det blir säkert trevligt, skönt att vara på Arcus i annat syfte än träning :) sedan har vi då match på TUNAVALLEN, fattar ni hur mycket jag kommer att frysa? Idag har det varit nästan 10 minusgrader ute, hoppas verkligen på mildare väder!




Det är helt galet hur kul man kan ha åt Facewarp, skrattade säkert i en kvart när jag såg denna bild på Ribban, påminner lite om en viss P.... säger inget mer, hehe


Pussis


Kommentarer
Postat av: ..

"kolla så att ingen äter sand från längdhoppsgropen"



jasså det skulle ni! ;)

2009-03-11 @ 22:12:03
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-12 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0