Måndag

Jag orkade inte skriva blogg igår men jag kan ju berätta nu att vi vann stora sundis cup! kändes inte så roligt som det borde ha gjort :o Jessica skadade sitt knä, mest troligt ganska allvarligt.

Nu kanske ni undrar varför jag sitter här och skriver blogg? Vi har ju som sagt prao nu, jag kommer att jobba onsdag till lördag - kvällar! Vilket betyder att jag inte behöver kliva upp tidigt på tre veckor, skönt va? Nu ska jag nog snart ta en prommis och sedan kommer Vickan och besköer mig :)

Lite pics från lördagkväll



pussis!

Jag måste säga att jag är väldigt besviken. Tråkigt att det jämt ska bli så här och att jag ska missbedöma situationer och tro att allt är som jag vill att det ska vara.. Men det är redan lämnat bakom mig nu, finns ingen anledning i att spekulera hur din sjuka hjärna tänker, jag vill nog inte ens veta.


Kommentarer
Postat av: frida

:) ni är underbara tjejer!

2009-03-16 @ 18:10:16
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-17 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0