Tisdag

Idag hade vi betygsprat i svenskan. Jag har alltid haft lätt för det ämnet och alltid haft mvg, utom NU!!! För vet ni vad? enligt min lärare hade jag IG på nationella. Jag hade inte citerat något från täxthäftet och då var arbetet tydligen inte värt ett piss, jag säger som Annika:
- Jag ska dra henne i håret!

Nog om detta, jag orkar inte bry mig. Var efter skolan och fikade med Sandrow och Ribban, sedan kämpade jag mig igenom alla butiker för 700de gången på jakt efter en bikini, och otroligt nog hittade jag en som föll mig i smaken :)

Här har vi den!

Men sedan till en annan viktig sak. Johan Boman, ni har säkert läst om han i min blogg den senaste tiden, men vem är denna mystiska man egentligen? Många av mina vänner vet inte hur han ser ut ens, bara att han trollbundit mitt hjärta till ett ställe som kallas Rosvik, något måste det ju vara då eller hur? Jag bjuder er därför här på en bild så vi alla kan skåda hans härliga utstrålning!


Här har vi han! Ni får kalla han för näcken, det är helt okej :) puss!


Kommentarer
Postat av: Silver

snygg bikini, Malin!

2009-06-03 @ 21:38:31
URL: http://lisasilver.blogg.se/
Postat av: ISABEL

Mäh, trodde inte den där bikinin fanns i butik, har letat i hela butiken! så beställde den istället :p

2009-06-05 @ 16:52:02
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0