Lördag

Idag är jag helt slut, träningen imorse kändes som att den varade i en evighet, det var jobbigt :( Sen for jag hem och åt mig väldigt mätt och belåten innan jag for iväg och gjorde massa ärenden med mamma och mormor, som sedan skjutsade mig till ishallen för att kolla J-20 möta HV med Jossan och Beccy, dom förlorade tyvärr med 3-4 :( Ikväll ska jag vara med Oskar, vi kanske går på bio eller gör något annat slappt, somsagt är detta en mys-helg för min del, inget galet ska hända :) Imorgon har jag relativt tidig träning och sedan ska jag vara med Ribeka, vi ska träna på att lära ut våran dans, Beccy försökte hjälpa mig lite igår men jag känner att det kommer bli kaos, måste nog snacka med Maggan..

Nu ska vi se om jag hinner vila en stund innan jag gör något annat, vore bra faktiskt :)

Jag saknar mina jeans!!!!! Nu har jag varit utan dom i snart tre månader, köper typ nya på måndag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0