If i were a boy

Måste bara säga att jag inte kan skriva sms med mitt nya sim-kort av någon konstig anledning? :s Kommer det att rätta till sig eller måste jag maila bajs halebop igen? åååh orkar inte :O

Men har iallafall inte gjort något vettigt alls ikväll, suttit och svarat på personliga frågor på facebook om andra, haha kul det är att se vad folk har svarat om en själv :p har även tankat Dannys nya album så jag sitter och nöter det, hehe ;)  Gillar speciellt All on you och Utopia!

Imorgon kommer vi att ha skridskor på hälsan, ska bli väldigt kul! Och ännu roligare blir det om vi har tillsammans med hockeygym, finns en chans för det :D sen har jag träning, utan snabbhet och intervaller så det kommer bli underbart om min hälsena sammarbetar, det har varit riktigt illa nu på sista tiden när det gäller den. Snart tappar jag fan det..

Idag var första dagen på ett år jag käkade p-piller, och idag var första dagen i mitt liv jag haft en sån förbannad huvudvärk, gick dock över när jag fick en fet värktablett av Hannis :) men kom tillbaka nu ikväll, om det är av mina p-piller vet jag inte riktigt vad jag tar mig till, har inte tålamod för en massa svammel så man måste prova olika hormonder hit och dit. Kanske ska man lägga ner helt? VAFAN FINNS DET INGET SOM KILLARNA KAN TA FÖR? Åh jag blir så less, är verkligen grymt less på att vara tjej just nu, finns hundra olika anledningar till det. Nä nu ska jag läsa min hemska bok och bli ännu mer less på att vara tjej, haha godnatt!


Nog skulle jag passa som kille?
Jag vet exakt hur jag hade varit som kille och jag kan ju säga att jag som tjej hade blivit kär i mig direkt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter också och nöter Dannys nya album ;) love!

2009-01-28 @ 22:03:02
Postat av: josse

sitter också och nöter Dannys nya album ;) love!

2009-01-28 @ 22:04:59
Postat av: josse

/JOSSÄH

2009-01-28 @ 22:05:41
Postat av: Kajsa

ashet som kille Malin, go for it ;)

2009-01-28 @ 22:23:44
Postat av: beccy

jag är nog den ända som någonsin varit med den dära killen! finns till och med kort som bevis.. nöjd ;)

2009-01-29 @ 21:13:16
Postat av: vickani

Mallan hur går det med din blogg egentligen? Känns lite glest med uppdateringar! :)

2009-02-01 @ 12:29:16
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0