Fredag

Helt sjukt hur fort denna vecka gått, helt plötsligt är det helg igen, beror nog på att jag haft så mycket att göra hela tiden, nu i helgen ska jag pusta ut ordentligt, för andra helgen i rad.
 
Idag har skolan varit lugn och mysig, efteråt gick vi några stycken och fikade mycket gott och myste på ett bra tag :) ikväll blir det bara mys för min del, Vickan bjöd med mig på lite fart och fläkt men jag vill vara pigg imorgon och har dessutom blivit bjuden till mormor på räkor och lets dance, får se hur jag gör :) 

Iimorgon har vi cup, sm-kval på hälsans hus från 1000 till 1630 beroende på hur det går :) kom gärna och heja! Efter det blir det hockey med Sandra, ska bli väldigt kul, har inte varit på a-lagets match en ända gång denna sesong :o

Och match även på söndag, dock 11-manna, grymt kul! pusshej

Observera gärna detta inlägg som jag skrivit i josses blogg, galet jag vet :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0