Amnesia

God morgon
kvällen igår vart väldigt rolig, jag och Sandra fixade oss hos Erik en massa och söp till lite, haha sen hälsade vi på styrman en sväng innan vi drog vidare till en fest på östermalm, var där ett tag och myste med fint folk innan vi for till varvet och festade där med massa härliga människor! Idag mår jag bra trots omständigheterna, var full som ett ägg när jag tillslut kom i säng och somnade vid sextiden, vill inte veta hur mycket alkohol det luktade i mitt rum på morgonen, haha mamma kom in, sniffade lite, öppnade fönstret, gick ut och kom tillbaka med ett glas vatten, söt hon är :)

Vi ska och kolla på min match snart i arcus som jag inte ska vara med på :( känns faktiskt väldigt tungt, hade velat se nu vars man står i laget och vilka som ska spela vars osv, men men men, jag helar mig istället :)




ja, hade inte så mycket mer bilder, haha hejdå :)

Juste, idag grattar vi Simon på sin 18års dag, hoppas det blir gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0