Torsdag

Dagarna går fortare än nätterna nu för tiden, åååh jag önskar att det fanns mer tid att sova på! Halkbanan blev iallafall avklarad idag, sjukt roligt! Jag blir lite rädd för mig själv när jag älskar att sladda osv så himla mycket, men jag har ju trots allt åkt bil med min far i 18år, det sätter väl sina spår antar jag, haha.

Har pluggat lite nk nu och det känns som att jag börjar få grepp om det, två frågor vill dock inte stanna i min hjärna, funderar på att skriva dom på handen, hehe. Gulliga lilla Ric-nil skulle aldrig få för sig att kolla fusk, har aldrig någonsin i mitt liv träffat en snällare lärare, mycket viktigt i en så jobbig kurs som Nk b är!

Snart väntar träning och det är för första  gången på väldigt länge som vi BARA har fotbollsträning, annars har vi alltid kompleterat det med intervaller eller snabbhetsträning, så det känns extra motiverande att fara och röra på kroppen! SEN är pappa också klar med duschen, längar efter att få komma hem och duscha i den <3 haha det var svårt att fånga den på bild då den är ganska stor, haha. Och just nu är den väldigt malplacerad i vårat omoderna badrum, fast jag ska med hjälp av mammas plånka fixa till det :) superkul!




Och här är skorna jag hittade för halva reapriset, läckra :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Shit vad snygga skor, var har du köpt dom? :D



Grattis till halkbanan btw =)

2009-02-12 @ 19:25:04
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: iza

snygga dojjer! ;) ja om det är någon som vill ha in oss ;)

2009-02-12 @ 21:45:49
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: vickani

RIKARD ÄR SÄMST! därmed basta! Fyfan vad jag hatar honom!!

2009-02-13 @ 00:02:37
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0