Söndag

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, hann inte ta mig tid att blogga varken torsdag, fredag eller lördag, men självklart har jag mycket bra förklaringar!

Torsdag Gick jag efter skolan och körde bil på körskolan, gick bra och nästa gång ska jag ha "lilla uppköringen" :) hade senare träning och efter det kom Oskar till mig och sussade, mysigt :)

Fredag For vi till skolan, fick då veta att alla brudar skulle skolka från svenskan för att dra med Annika på stan och skämma ut henne lite ;) haha hon är så söt och jag säger grattis i efterskott till henne som fyllde 18 igår :) efter skolan var vi några brudar som gick till Jullan för att fixa oss och drog sen till Rosvik och åt god mat och gott fika! Och alla söp till utom jag och Olivia som hade matcher dagen efter :) Hade ändå kul och det kom mycket folk till lokalen, lägger in bilder sen när jag fått dom från ribban :D For hem vid tio och var väldigt ledsen över detta, men fick höra sen att festen dog ganska tidigt då alla hade börjat så tidigt, haha :)

Fredagnatt ringde klockan vid fem och jag klev upp och for iväg till porsön för en samling med laget, sedan bar en 7 timmar lång resa iväg till Långsele, och jag som annars har så svårt att sova var inte vaken många minuter under den resan :) haha.

Väl i långsele spelade vi två matcher, första slutade 1-1 mot Mariehem, orättvist, vi borde ha vunnit! Men men, andra matchen mötte vi kvarnsveden, som började att ta ledningen med två snabba mål, som vi svarade snabbt på med tre mål och vi ledde största delen av halvleken innan dom lyckades klämma in ett mål innan halvtidsvilan. Och i andra föll allt, två i våran lag stukade fötterna och vi tappade fokuseringen totalt, matchen slutade 3-10 :s men vi gjorde i helhet en mycket bra turnering!

Kom hem vid halv fem Lördagnatt, sov typ hela hemresan också, och har sovit till halv ett idag, så man kan säga att jag är utvilad :)

Idag ska jag städa och plugga, sjukt tungt med grymt välbehövligt! vi höres puss!

Grattia Ankan 18 år! :)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Vad tycker du om min header förresten? ;)

Ha det bra!

2009-02-01 @ 17:50:29
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0